Czekladowe wnętrze

Materiały promocyjne konkursu "Public Foor Me – zaprojektuj wnętrze Pijalni Czekolady E.Wedel"
Materiały promocyjne konkursu "Public Foor Me – zaprojektuj wnętrze Pijalni Czekolady E.Wedel"

Konkurs architektoniczny pt. Public Foor Me – zaprojektuj wnętrze Pijalni Czekolady E.Wedel

Organizator wydarzenia postawił przed uczestnikami bardzo ambitny cel: stworzenie nowej koncepcji wystroju wnętrza dla sieci Pijalni Czekolady E.Wedel. Zadanie konkursowe polega na zaprojektowaniu sali głównej lokalu wraz z częścią barową i czekoladowym sklepem oraz łazienki dla gości.

Organizator konkursu

Platforma wnętrzarska Foorni.pl

Typ konkursu

Studialny, ideowy. Konkurs skierowany jest do studentów oraz absolwentów: architektów, architektów wnętrz, designerów.

Sąd konkursowy

  • Felipe Araujo – twórca Egue Y Seta
  • Daniel Pérez – twórca Egue Y Seta
  • autorka bloga o designie babeczkaa.blox.pl
  • Zuza Dominów – platforma wnętrzarska Foorni.pl
  • Ksenia Kaniewska – organizatorka Wawa Design Festiwal
  • Iwona Kowalczyk – organizatorka Wawa Design Festiwal
  • Hubert Kropski – redaktor naczelny home|mag
  • Jakub Laskus – założyciel Brave New Concept
  • Paweł Rafa – redaktor naczelny Label magazine
  • Mateusz Żurek – redaktor naczelny magazynu Bold

Kalendarium konkursu

  • ogłoszenie konkursu: 30.09.2013
  • termin składania prac: do 31.12.2013
  • rozstrzygnięcie konkursu: 15.02.2014

Nagrody

  • nagroda główna – 10 000 zł
  • nagroda specjalna – 6000 zł
  • 5 nagród dodatkowych – kosze upominkowe od marki E.Wedel o wartości 140 zł

Dodatkowe informacje

www.foorni.pl/publicfoorme

Archizoom objął konkurs patronatem.

Materiały prasowe organizatora.