Jak opublikować portfolio?

Publikacja jest bezpłatna.

Wypełnij formularz rejestracji do usługi A-Z, znajdujący się w zakładce Rejestracja. Zapoznaj się z Regulaminem oraz Polityką prywatności – korzystanie z portalu jest jednoznaczne z ich akceptacją.

Dane, które podasz podczas rejestracji, pojawią się w Twoim profilu. Dane muszą być kompletne i zgodne ze stanem faktycznym. W ramach stworzonego profilu Twoja firma będzie miała dostęp do swoich danych oraz do zamieszczonych materiałów, będzie mogła je modyfikować lub usunąć.

Podczas rejestracji poprosimy o następujące dane: pełna nazwa biura*, skrócona nazwa biura*, adres i dane kontaktowe do biura (kod pocztowy*, miasto*, ulica*, nr domu*, nr lokalu, tel., faks, e-mail* – nie będzie widoczny na portalu, WWW), rok rozpoczęcia działalności*, zakres działalności* – prosimy o zaznaczenie odpowiednich kategorii (budynki jednorodzinne, budynki wielorodzinne, obiekty użyteczności publicznej, obiekty przemysłowe, aranżacja wnętrz, urbanistyka, założenia krajobrazowe), opis działalności (* – dane obowiązkowe).

Materiał ilustracyjny, który prześlesz, musi spełnić kilka wymogów. W portfolio można umieścić do 12 plików graficznych (JPEG, PNG lub GIF, niska kompresja – wysoka jakość, optymalne, a zarazem maksymalne wysokość lub szerokość – 1200 pikseli, maksymalna wielkość pliku 512 KB, 72 ppi). Poszczególne ilustracje należy podpisać: nazwa projektu/realizacji, lokalizacja, rok, w którym oddano obiekt do użytku/rok powstania projektu, np. dom jednorodzinny, Katowice, proj. 2012/realizacja 2012. Poszczególne pliki mogą dotyczyć jednego lub kilku projektów/realizacji.

Dzięki opcji Wybierz fragment zdjęcia możesz kadrować ilustracje:

  • Przeglądarka – użyj tylko do kadrowania pierwszej ilustracji (wizytówka portfolio)
  • Praca – użyj do kadrowania każdej ilustracji (miniatury).