Warunki techniczne zamieszczania reklam na portalu Archizoom.pl
Dostarczanie materiałów
Komplet materiałów należy dostarczyć min. 48 godzin przed rozpoczęciem kampanii. W skład kompletu materiałów wchodzą: kreacja, URL.
Kreacje dostarczone do Działu Reklamy portalu Archizoom.pl powinny być nazwane zgodnie z poniższym szablonem: forma_rozmiar.rozszerzenie, np.: billboard_750x100.gif.
Formy reklamowe płaskie
- banner (piksele): 468x60
- billboard (piksele): 750x100
- double billboard (piksele): 750x200
- triple billboard (piksele): 750x300
- rectangle (piksele): 300x250
- skyscraper (piksele): 120x600/160x600
- button (piksele): 120x90/160x90
- logo Mecenasa portalu (piksele):
Wszystkie formy z rodziny płaskich powinny spełniać poniższe kryteria:
- maksymalna waga: 40 kB,
- format pliku: JPEG, PNG, GIF, GIF animowany.
Artykuł sponsorowany
Zwiastun artykułu pojawia się u góry strony głównej w wyróżnionym polu (największe pole na stronie głównej, z wyświetlanym sekwencyjnie wyborem najciekawszych materiałów prezentowanych na portalu): 1 zdjęcie, tytuł artykułu (maksymalnie 26 znaków ze spacjami) i początek (około 350 znaków ze spacjami) właściwego tekstu.
Pełna prezentacja artykułu sponsorowanego jest publikowana na stronie Aktualności z adnotacją „Artykuł sponsorowany”: maksymalna długość tekstu – 8000 znaków ze spacjami, maksymalna ilość ilustracji – 8 (JPEG o niskiej kompresji – wysoka jakość, maksymalna szerokość i wysokość 800 pikseli, maksymalna wielkość pliku 512 kB, 75 ppi).
Wszystkie materiały potrzebne do opublikowania artykułu dostarcza Reklamodawca.