Warunki techniczne zamieszczania reklam na portalu Archizoom.pl

Dostarczanie materiałów

Komplet materiałów należy dostarczyć min. 48 godzin przed rozpoczęciem kampanii. W skład kompletu materiałów wchodzą: kreacja, URL.

Kreacje dostarczone do Działu Reklamy portalu Archizoom.pl powinny być nazwane zgodnie z poniższym szablonem: forma_rozmiar.rozszerzenie, np.: billboard_750x100.gif.

Formy reklamowe płaskie

  • banner (piksele): 468x60
  • billboard (piksele): 750x100
  • double billboard (piksele): 750x200
  • triple billboard (piksele): 750x300
  • rectangle (piksele): 300x250
  • skyscraper (piksele): 120x600/160x600
  • button (piksele): 120x90/160x90
  • logo Mecenasa portalu (piksele):

Wszystkie formy z rodziny płaskich powinny spełniać poniższe kryteria:

  • maksymalna waga: 40 kB,
  • format pliku: JPEG, PNG, GIF, GIF animowany.

Artykuł sponsorowany

Zwiastun artykułu pojawia się u góry strony głównej w wyróżnionym polu (największe pole na stronie głównej, z wyświetlanym sekwencyjnie wyborem najciekawszych materiałów prezentowanych na portalu): 1 zdjęcie, tytuł artykułu (maksymalnie 26 znaków ze spacjami) i początek (około 350 znaków ze spacjami) właściwego tekstu.

Pełna prezentacja artykułu sponsorowanego jest publikowana na stronie Aktualności z adnotacją „Artykuł sponsorowany”: maksymalna długość tekstu – 8000 znaków ze spacjami, maksymalna ilość ilustracji – 8 (JPEG o niskiej kompresji – wysoka jakość, maksymalna szerokość i wysokość 800 pikseli, maksymalna wielkość pliku 512 kB, 75 ppi).

Wszystkie materiały potrzebne do opublikowania artykułu dostarcza Reklamodawca.