Zaprojektowany budynek Muzeum Mody w Tokio w Japonii, jest jednocześnie dominantą oraz symbolem ulicy Omotesando. Ze względu na sąsiedztwo licznych domów mody powstanie tego typu obiektu w danej lokalizacji jest uzasadnione. Muzeum Mody ma za zadanie podkreślić rangę ulicy Omotesando, ulicy ściśle powiązanej z modą.

W wyniku analizy tematu, jakim jest moda w architekturze i w życiu człowieka, powstała koncepcja projektu. Koncepcja architektoniczna Muzeum Mody obejmuje założenia ideologiczne projektu oraz formę przestrzenną budynku. Ze względu na lokalizację o niewielkiej powierzchni oraz rozbudowany program funkcjonalno-przestrzenny, obiekt charakteryzuje się znaczną wysokością i smukłością.

Ideą projektu jest podkreślenie przemijania i zmienności mody oraz jej względności. Muzeum kojarzone jest z gablotami, w których mieszczą się poszczególne eksponaty. Zaprojektowany obiekt jest w pewnym sensie taką przeszkloną gablotą umieszczoną bezpośrednio w tkance miejskiej, która, poprzez delikatnie obracające się wewnętrzne panele przesłon słonecznych, ukazuje swoje wnętrze. Przesłony te są w kształcie zgeometryzowanych, spadających płatków kwiatu wiśni i liści, które w wierzeniach Japończyków symbolizują przemijanie wszechobecne w życiu człowieka. W rzeczywistości obracające się panele sprawiają wrażenie sukni osłaniającej wnętrze budynku. Są także bezpośrednią dekoracją wnętrza Muzeum Mody.

Rozwiązania zastosowane podczas kształtowania przestrzeni Muzeum Mody zostały dobrane tak, by w prosty i funkcjonalny sposób prezentowały elegancję i styl przestrzeni muzealnych.

Dyplom „Muzeum Mody w Tokio, Japonia” został nagrodzony w X edycji międzynarodowego konkursu Trimo Research Awards w kategorii: najlepsze prace magisterskie w 2010 r. Projekt został wybrany i opublikowany w katalogu „NAJCIEKAWSZE DYPLOMY MAGISTERSKIE 2010” wykonane na Wydziale Architektury Politechniki Warszawskiej w 2010 r.